Bemutatkozó oldal,
avagy mondj el mindent magadról...

weboldal készítés

...úgysem érdekel senkit!

Uhh! Ez most fájt? Sajnálom, de így van. Ha napok (hetek, hónapok… ki számolja) óta fogalmazod a bemutatkozó oldalad tartalmát, akkor jó ha tudod, hogy a legtöbb weboldal itt akad el. Pedig ez az oldal, amit a legritkábban olvasnak végig a leendő ügyfeleid. Hogy miért? A válasz nagyon egyszerű. Mert a bemutatkozó oldalak tömege szól arról, amit el akarunk mondani magunkról. De miről is kellene szólnia? Hát arról, amit a vásárlóid szeretnének tudni rólad.

Gondold csak meg. Ha egy fogorvost keresel, mert nagyon fáj a fogad, mi érdekel jobban? Hogy a fogorvos, akihez készülsz, melyik nagy nevű iskolában, milyen híres orvostól, mennyire kitünő erdménnyel végzett? Milyen márkájú géppel dolgozik? Vagy inkább arra vagy kiváncsi, hogyan tudja fájdalommentesen kezelni a te fogadat?

Nyilván fontos az előbbi, de igencsak kis mértékben.  És ezt kérlek értsd szó szerint.

A bemutatkozó oldalad nem rólad
hanem az ügyfeleidről szól!

Milyen problémára nyújtasz megoldást?

Ez a legfontosabb kérdés, amit fel kell tenned magadnak. Így nem az lesz olvasható a weboldaladon, hogy okleves női fodrász vagy hat aranyéremmel. Helyette arról olvashatnak a leendő vendégeid, hogy tökéletesen fested be az ősz hajat és fantasztikusan dússá varázsolod a különleges vágási technikáddal a vékony szálú hajat is. Én máris téged választanálak! 

Ezen a minta weboldalon például ott vannak a fontos információk. Ha nem szeretnél külön bemutatkozó oldalt, ennél többre nincs is szükség. Az oldalon még egy képet elhelyezve további helyet nyerhetsz, ha mást is elmondanál magadról.

Itt van még egy oldal, ahol “megúszható” a külön bemutatkozó oldal. De természetesen, ha szeretnéd egy RÓLAM gomb elhelyezésével máris kattinthat az érdeklődő a további információkért.

A külön bemutatkozó oldal mindíg jó bizalomépítő eszköz. Az emberek szeretik megismerni, hogy kitől vásárolnak, kihez fordulnak a problémájukkal. Ezért nagy gondot kell rá fordítani. Ugyanakkor ne akadjon itt el a weboldalad. Amikor eddig jutunk a folyamatban, rengeteg kérdést teszek fel, itt van néhány fontosabb:

  • Mióta működik a vállkozásod
  • Mivel foglalkozol, milyen tevékenységet folytatsz
  • Milyen problémát oldasz meg a termékeddel, szolgáltatásoddal
  • Miben vagy különleges, kiemelkedően jó
  • Miért válasszanak téged a vásárlók

Ezeket megválaszolva gyorsan összeáll az oldal alapja, amit aztán úgy fogalmazunk meg, hogy a leendő üzletfeleid igényeiről, problémáiról, álmairól szóljon. Ezekután már csak egy szép fotóra van szükség magadról és kész is vagyunk!

Ha te is itt akadtál el a weboldaladdal, vagy bárhol máshol 😉 írj nekem egy üzenetet!

 

Írj hozzászólást

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük