Digitális arculat

Digitális arculat

Miről is lesz szó?

 A digitális arculat röviden: a vállalkozás, cég, vagy egy személy internetes megjelenéseinek összessége. Ide tartozik a weboldal, facebook profil, instagramm fiók, a céges logo, a blog, hírlevelek, közösségi média megjelenések. De itt kell megemlíteni a személyes profilt, a kommenteket, a bejegyzések hangvételét, a színválasztást, a betűtípusok harmóniáját és sok egyéb összetevőt, ami meghatározza egy vállalkozás internetes megjelenését. 

A digitális arculat alkotja a marketing rendszer online részét.  A cél az, hogy a rendszer elemei egymást segítve ismertté és ezáltal jövedelmezővé tegyék  a vállalkozásodat. Minden vállalkozásnak van valamilyen szintű marketing rendszere, több vagy kevesebb működő elemmel. De mik is ezek az elemek? 

1. Weboldal

 Ha internetes arculatról beszélünk, az első amire szinte mindenki gondol a weboldal. Valóban fontos eleme a marketing rendszerednek. Használható a cég részletes bemutatására, ezáltal növeli az ismertségedet és a céged iránti bizalmat. Kialakíthatsz webáruházat, megspórolva az üzletbérlés költségeit. Készíttethetünk  úgynevezett landing page , vagyis érkező oldalt, amellyel azonnali vásárlókat generálhatunk, vagy adatokat gyűjthetünk a leendő vásárlóinkról. A weboldal egy fantasztikus reklámfelület, amelyet teljesen a saját, de leginkább a leendő vásárlóid igényei szerint alakíthatsz ki. 

2. Közösségi média

A facebook és az Instagram az elsődleges közösségi platform. Mindkét felületen ki kell alakítanod és működtetned kell a profilodat mert mindkettő más-más területen lesz hasznodra.  A weboldallal összehangoltan működtetve ez a két oldal komoly látogató szerző gépezetté alakítható.  

3. Tartalom készítés

A különböző  oldalakat nem elég kialakítani, meg is kell tölteni tartalommal. Ehhez szükséged lesz egy jól felépített stratégiára. Igen, megint egy stratégia 🙂 Képek, szövegek és videók összehangolt és előre elkészített, szükség szerint időzített közzétételével folyamatosan fent tarthatod az érdeklődést és ezáltal termelődik a bevételed.

4. Hírlevél

Az egyik legkiemelkedőbb és legbizalmibb kapcsolat közted és a leendő vevőid között az email címük. Ezért érdemes így is kezelni. Ha csak ajánlatokkal és reklámokkal bombázod őket hetente többször  a leglehetetlenebb időpontokban, hamar a spamek között találhatod magad. A hírlevél ugyanis nem azonos a DM levéllel, bár sokan összetévesztik a kettőt. 

A digitális arculatod négy fontos eleméről, működtetéséről és sok egyéb másról olvashatsz majd a blogon a következő napokban, hetekben. 

Leave a Comment

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük